Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом керівника апарату Саратського
районного суду Одеської області
від 30.04.2025 № 04 к-од
ПОРЯДОК
роботи зі скаргами державних службовців Саратського районного суду Одеської області
щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10 грудня 2015 року №889-VIII
«Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу
І. Загальні положення
ІІ. Подання скарг державним службовцем
Якщо особисто подати скаргу не вдалося, така скарга надсилається поштовим відправленням із описом вкладення та повідомлення про вручення або на загальну електронну скриньку Саратського районного суду Одеської області. У такому разі відлік строку розгляду скарги розпочинається з моменту фактичного отримання її судом.
- найменування посади та власне ім’я, прізвище керівника державної служби, якому подається скарга;
- інформацію про державного службовця (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), найменування посади, зворотна адреса);
- факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановлених Законом №889, або створили перешкоди у їх реалізації, інші обставини, що підтверджують викладені факти;
- найменування посади державного службовця Саратського районного суду Одеської області, дії (бездіяльність) якого (якої), на думку державного службовця, призвели до порушення наданих Законом №889-VIII прав або створення перешкод у реалізації таких прав;
- за наявності – рішення або копії рішень, які приймалися з цього (або пов’язаного з ним) питання за зверненнями державного службовця раніше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав державного службовця;
- вимогу про поновлення прав та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Якщо державний службовець ставить вимогу про утворення комісії для перевірки викладених фактів, про це також зазначається у скарзі.
4.Реєстрація скарг у Саратському районному суді Одеської області здійснюється централізовано в системі електронного документообігу у порядку, встановленому Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України №814 від 20.08.2019 (далі – Інструкція з діловодства).
ІІІ. Комісія для перевірки викладених у скарзі державного службовця фактів.
- наявність порушення певного, з числа передбачених статтею 7 Закону №889-VIII, права (прав) або створення перешкод у їх реалізації із відповідним обґрунтуванням та посиланням на положення відповідних нормативно-правових актів;
- рекомендації щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Члени Комісії можуть викласти свою думку, що додається до висновку.
Для цього Комісія у визначений керівником державної служби строк подає йому висновок (у довільній формі) по суті викладених у скарзі державного службовця фактів.
наведені в скарзі і доданих до неї документах, а також висновки та пропозиції Комісії, створеної для перевірки викладених у ній фактів.
зобов’язаний не пізніше 20 календарних днів із дня отримання скарги надати державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь.
встановлено статтею 9 Закону № 889-VIII.
реалізації керівник державної служби невідкладно вживає всіх заходів щодо поновлення порушених прав державного службовця та /або усунення перешкод у їх реалізації.
У разі неотримання обґрунтованої відповіді на скаргу у встановлений частиною 3 статті11 Закону №889-VIII строк або не згоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець відповідно до частини 4 статті 2 Закону №889-VIII може звернутися з відповідною скаргою до суду.

